Lilla vännen!!!!
För det är väl så som du skulle besvara mig. Ett litet klapp på kinden och kanske en liten klapp på övre yttre kvadranten. (Alltså bak på arslet) Men , du tillhör ju tydligen den kategorin män som tänker med testosteronet.
vilken skillnad skulle det vara på dig ,som uppenbarligen lever kvar i den tron att en mamma och en pappa som lever i ett inte så lyckligt äktenskap är bättre för ett barn än tillexempel två mammor eller två pappor som vet att deras förhållande gör barnet lyckligt?
Tror du att föräldrar med Hiv/hep C och andra sjukdomar som har rykten om sig, inte blir diskriminerade?
Tjosan i kalsongen, kom och prata med mig i jobbet du vännen.
Lever du ensam eller är du möjligtvis blind?
När arbetsförmedlingen hänvisar mig till socialen som nittonårig gravid kvinna istället för att stötta en, det skulle de aldrig gjort med en man. Jag vet, mannen kan inte bli gravid, men är graviditeten i sig ett handikapp.
Jag som kvinna kanske är ett ok för dig som man, no name?
Nej, varför ska du vara politiskt korrekt för? märker du inte att dina åsikter tänder känslor? Jag har all respekt för de jag diskuterar med.
Men du ska våga stå för det du tänker och inte bara hacka på mig.
Hur gammal är du förresten, har du någongång helt saknat helt tro på tillvaron och omgivningen men vunnit det igen genom att börja se dig omkring istället för att sitta bitter och still?
mvh Anita
--------------------
Det är skönt när allt är grönt
|