Ja, när kan det ha varit? Jag gick på gymnasiet iaf så nån gång -95-96 kanske. Och oj vad det verkade krångligt, mycket att komma ihåg och mycket att lära sig. En klasskompis skulle visa mig hur man gjorde, datasalarna var öppna på rasterna så man fick gå dit, och det var trångt och varmt och allt tog en satans tid. Det första jag letade upp var en -59 cadillac eldorado biarritz, den var till salu i USA och skulle kosta 2 miljoner kr ungefär. Tror jag har kvar bilden jag skrev ut...
Den här klasskompisen träffade strax en tjej på nätet och där var det ett satans rabalder ett bra tag, men tillslut flyttade hon hit och de fick en dotter. Nu är mamman ho vet vars och gör gud vet vad. Killen och dottern är kvar här.
Och jisses vad vi dumla honom för att han kärat ner sig i nån han inte ens träffat, på nätet, som kunde vara vem som helst. Synd att vi fick rätt.
Men sen upptäckte man ju ICQ, lunarstorm och alla andra underbara sätt att träffa folk. Och några av mina bästa vänner lärde jag känna på ett forum, 4 tjejjer i olika åldrar på olika ställen i sverige

Och gud vad kul vi har när vi sitter och svamlar bort en kväll ¨på msn!