Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
ja vart är ni alla här loggar man in och ingen är där har ni fullt upp i höststädningen eller..jaja jag sitter väl där inne och kikar då och då vart har mina trevliga mornar med kaffekoppen tagit vägen
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
För min del har det varit en hektisk period.......... Men jag kan i allafall hälsa till er alla från Gillan. Hon är just nu i Holland och hälsar på sin far Och hon meddelar att hon har det bra
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Medlem
Antal inlägg: 11 250
Medlem nr: 8 513
CITAT (Lady Hamilton @ 29-09-2007, 09:29)
För min del har det varit en hektisk period.......... Men jag kan i allafall hälsa till er alla från Gillan. Hon är just nu i Holland och hälsar på sin far Och hon meddelar att hon har det bra
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
CITAT (Alba @ 29-09-2007, 12:08)
Hälsa tillbaka om du pratar med henne igen.
Hej pa er! Sitter just nu vid en dator fran stenaldern, som gor exakt vad den vill och inte en bokstav mer an sa . Ha det bra, sa ses vi om en vecka eller tva .
PS! Hoppas du hade fint besok i gar Ladyn
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!