Hej på er alla frustrerade AoT:are! Jag har faktiskt lyckats logga in, men först när jag begärde att få återställa mitt lösenord (trots att jag hade rätt användarnamn, rätt mailadress och rätt lösenord). Prova att klicka på "Återställ lösenordet" så får ni en klickbar länk till er e-post som ni kan använda för att förhoppningsvis kunna logga in. Men som någon annan skrev, det finns inte mycket att se där än. De flesta som lyckats logga in skriver mest om problemen med forumet och inte så mycket om trädgård. De borde samla alla teknikfrågor på ett ställe (exempelvis i Fotoforum som nån föreslog). Det lilla jag har sett hittills skapar hur som helst en massa undringar. T ex så är texterna till fotona i våra album avklippta om de är för långa. Fotona kommer inte i rätt ordning, och de visas ännu inte i sin rätta storlek, men det skall visst ändras. Man kan bara klicka bakåt 20 inlägg i taget, inte välja tio sidor bakåt (eller framåt). Och listorna har jag inte hunnit titta på mer än roslistan, där kan man inte bläddra som förut bland bilderna, jag som inte vet vad jag letar efter har ju suttit och dreglat över bilderna, börjat på A och rullat mig framåt. Som tur var hann jag innan stängningen av det gamla forumet skriva ut en hel del av de rosor jag har på min önskelista. Det var ju så himla bra förut, man klickade upp en ros man gillade på bilden, så fick man alla kommentarer i en rad under och kunde skriva ut alltihop, det går nog inte nu vad jag kan se. Inget alfabetiskt register över huvud taget.
Jag har hunnit bekanta mig lite med detta (odlas) forum den senaste veckan. Tycker att här finns många bra funktioner som vi har saknat på AoT. Jag förstår inte varför ingen frågade oss forumister vad vi hade för önskemål INNAN man gjorde om hela forumet. Nu har man gjort en helt ny teknisk lösning med uppenbarligen en massa brister, och så skall man utifrån det försöka fixa till det så att det går att använda. När man hade hela expertisen samlad och hade kunnat fråga FÖRST... Forumet är väl ändå till för dess användare och inte tvärtom?? Utan forumister - noll forum. Eller?
|