Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Nån som är bra på nya hotmail?
          anna_rispan
          Inlägg 12-10-2007, 15:43
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4 869
          Medlem nr: 4 761

Jag undrar för jag saknar funktionen att markera mail som olästa. Finns det att plocka fram igen?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          RibesRubusVitis
          Inlägg 13-10-2007, 17:57
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 2 133
          Medlem nr: 6 842

Beträffande gamla och nya webbläsare: Eftersom jag i vardagslag arbetar med en elva år gammal Mac (och trivs utmärkt med den), har jag också det gamla operativsystemet Mac OS 9.1. Sedan flera år har inte Microsoft brytt sig om att modernisera Internet Explorer för detta gamla system. Under dessa elva år har Apple lanserat flera nya generationer datorer och ett nytt operativsystem, OS X, som uppdaterats flera gånger.
          När också Hotmail blivit mer avancerat har en massa funktioner blivit omöjliga att använda på Explorer. Sedan något år har det inte gått att skicka med bilagor, så när jag inte vill röja min ”riktiga” adress har jag fått skicka bilagorna till Hotmail, radera avsändaren och vidarebefordra. Men sedan några månader har det knappast gått att logga in alls – hela bildrutan blir mörkblå och menyraden förskjuts åt sidan. I bästa fall syns texten efter femton-tjugo uppdateringar. Därför har jag just för Hotmails skull måst tanka hem webbläsaren Mozilla, också den i en gammal version som ännu passar mitt gamla operativsystem. Nackdelen med denna är i stället att AoT-sidan inte visas i sin helhet (fast där finns ju så många andra fel att man tills vidare ändå gärna avstår).

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 09-08-2025, 01:49

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon