CITAT (Netha @ 11-10-2007, 21:47)

Jesses... kan någon vara ovetande om att varje bokstav man skriver, varje bild man lägger ut...
det finns där för evigt... även om du raderar dina ord så finns de kvar i servern.
Därför... kom alltid ihåg att det inte är bara "den inre kretsen" i forumet som kan komma åt dina inlägg och bilder,
de finns där för alla i hela världen.
Sedan så har också jag erfarit, att det finns folk här i forumet, som snokar (undrar om de har något liv?) och
just av den anledningen har jag för längesedan uteslutit personlig info i min profil
liksom jag har överlåtit båda mina telefonabonnemang... bara för att inte finnas med på Eniro och liknande.
Jag föreslår att du förtydligar vad du menar med "snokar"? Detta så att vi som inte lärt oss de oskrivna reglerna ännu får veta vad man får och inte får göra? Är det inte meningen att andra ska läsa era profiler? Vad är dom i så fall till för? Och jag har sett att många varit inne på "min" sida och tittat men det tycker jag är bara är roligt för det betyder ju att någon läst det jag skrivit, antar jag. Då tycker jag väl att det ger mer en känsla av att snoka om man loggar in anonymt. Jag gjorde det en gång men tycker att det känns bättre för mig att stå för vad jag gör, det kändes nästan som att "snoka". Om man tittar in till någon annan är det väl för att man blir intresserad efter att man läst något som signaturen skrivit?
Redigerat av Lilla Birka: 13-10-2007, 19:52