CITAT (bejron @ 15-10-2007, 22:17)

Jag kan hålla med om att allt gått fel hos AoT. Men lite patetiskt är det att samma människor som klagat över odla, osämjan, den hårda tonen, blingblonget på sidorna och mycket mer plötsligt kan komma och säga hej jag är ny här, gilla mig. Säg då som det är att jag kommer hit för det finns ingen annan stans för mig att vara.
Men det är väl det vi säger? Är det så förskräckligt ;=). Jag har varit medlem länge på Odla men inte varit här så mycket eftersom jag har svårt att orka läsa mer än ett forum och plus att mina ögon inte tycker om blinkeriblinksymboler, då börjar dom nämligen hoppa lite mellan bokstäverna, en lite najs sjukdom som jag fick i samband med min utbrändhet på 90-talet.
Nu verkar det ju som det mer eller mindre har blivit bara ett forum=Odla och jag får helt enkelt låta bli att läsa inlägg med för mycket blinkande symboler. Allt om Trädgårds gröna bokstäver på grönt underlag är ännu mera svårläst +att alla rutorna med bl a blombilder vid sidan av texten stör lika mycket eller mer än Odlas blinkande gubbar.
Är bara forumet läsbart så spelar det kanske inte så stor roll vad det heter, huvudsaken är väl ändå personerna som finns på forumet och dom kunskaper som dessa personer för med sig. Jag har inte märkt av någon speciellt hård ton på Odla men om nu så verkligen är fallet så kan väl alla hjälpas åt att hålla en vänlig ton mot varandra.
/Inger R
Redigerat av Inger R: 15-10-2007, 21:41