CITAT (bejron @ 15-10-2007, 22:17)

Jag kan hålla med om att allt gått fel hos AoT. Men lite patetiskt är det att samma människor som klagat över odla, osämjan, den hårda tonen, blingblonget på sidorna och mycket mer plötsligt kan komma och säga hej jag är ny här, gilla mig. Säg då som det är att jag kommer hit för det finns ingen annan stans för mig att vara.
DETTA var inte snällt skrivet
Jag må ha reggat in för länge sedan men det var inte till Forumet. Därför känner jag mig ny men vill inte bli anklagad för att ha kritiserat Forumet. Har nog aldrig varit inne på det, fören jag anmälde att jag fanns här för några dagar sedan.
Ansåg att jag inte hade tid, för mer än ett Forum och det RÅKADE bli AoT.
Har försökt läsa så många trådar här, jag bara orkat och inte hittat någon som påminner om det du skriver.
Har heller aldrig hört dom orden från någon jag pratat med.
HUR länge sedan var det som dessa ord fasnade i ditt bakhuvud?
Det är inte bra att gräma sig över gammalt, då blir det bitter smak i munnen.
JAG vet att det stormade ordentligt flera gånger på AoT.
Många hårda ord blev skrivna innimellanåt.
Dessutom vissa tillfälliga FALSKA ALIAS, för att kunna jävlas lite extra, utan att våga stå för det.
Är det inte så överallt? I alla grupper?
INGEN kan vara sams med ALLA men ALLA kan försöka att vara någotsånär hövlig mot de flesta.
Vore det inte roligt om några fler upptäckte Odla?
Tror du inte att kunskapsbanken skulle stiga om fler anslöt sig hit?
Det är ju "gamla" erfarna odlare/Forumister som nu känner sig överkörda och söker sig nya platser att prata om detta älsklingsämne TRÄDGÅRD.
MED sådana ord du skrev, kommer nog inte många att vilja vara här heller.
Karin i Marum