Jaha, nu har jag ju varit inne och läst den här tråden och får väl lova att yttra mig också då

.
Det skulle kunna bli ett flera sidor långt inlägg, men det blir det inte............( hoppas jag ).
Jag kan börja med att säga att jag förstår precis vad du menar Kathy. Visst kan det kännas snopet med såna mängder med visningar och inga kommentarer. Klart att trådskaparen reagerar. Och det tycker inte jag har med nåt dåligt självförtroende att göra. Inte alls, men precis som Alba sa, man kan putta upp tråden igen och se om det händer nåt. Kanske att den försvann i mängden?
Men, men, men..............Det skapas hur många trådar om dagen som helst! Och man ( läs jag) orkar helt enkelt inte skriva i alla. En del är dessutom inte av mitt intresse. Tex alla länkar till Aftonbladet eller Youtube. Visst, jag kan få ett ryck och läsa dem och nån sällsynt gång kommentera. Men det har inte ett dugg med trådskaparen att göra. Ibland svarar jag inte ens i de trådar som faktiskt intresserar mig. För nån annan har redan sagt vad jag ev skulle ha velat tillägga.
Och en del trådar har jag, hör och häpna!, inte ens sett. För nu för tiden går jag inte igenom varje avdelning efter nya inlägg

. Energin räcker inte till för det. Jag trycker på "nya inlägg" och ibland fungerar inte det som jag skulle vilja.
Men, som jag började med att säga, så förstår jag vad du menar. Jag kommer mycket väl ihåg hur det var när jag kom som ny här och inte ens kände till hur datorn fungerade. Och sen dessutom försöka förstå sig på hur forumvärlden skulle fungera! Hur frustrerad, ledsen och uppgiven var jag inte många gånger. Det har gått några år nu och jag har nog blivit lite mer hårdhudad ja

...........Sorry
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!