Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> spanska, hittar inte i lexikon
          gammelnalle
          Inlägg 26-10-2007, 21:42
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 5 511
          Medlem nr: 1 130

saludos tambien !!! tengas un buen fin de semana

Hälsa med!!! ?????? en fint slut på påsken

NÄ .. fattar inget...

någon som kan hjälpa??

b

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          lissa
          Inlägg 27-10-2007, 02:19
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 680
          Medlem nr: 6 830

Det som du har skrivit...Saludos tambien...tengas un buen fin de semana verkar vara en översättning från en automatisk översättare.. För som det står där är ordagrant ..också hälsningar ..har en bra week end, Förmodar att du vill säga något i stil med, Hälsningar, ha en bra week end du också...På spanska har vi omvänd ordföljd, så om du vill ha en fri översättning på det du vill ha sagt så skulle jag nog skriva , Saludos para ti tambien, Que tengas un buen fin de semana ..viket blir.. hälsningar till dig med , ha en trevlig week end..Om jag skulle skriva frasen skulle jag nog vända på hela frasen och skriva,Ha en trevlig week end, hälsnigar..vilket då blir.. Que tengas un buen fin de semana...saludos..
          Hoppas att du har förstått min förklaring, för nu när jag läser den verkar den vara lite virrig, men det beror väl på att jag inte riktigt vet vad du vill ha fram, om du vill översätta något från svenska till spanska eller tvärt om smile.gif

--------------------

Citera
          gammelnalle
          Inlägg 27-10-2007, 20:07
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 5 511
          Medlem nr: 1 130

CITAT (lissa @ 27-10-2007, 03:19) *
          Det som du har skrivit...Saludos tambien...tengas un buen fin de semana verkar vara en översättning från en automatisk översättare.. För som det står där är ordagrant ..också hälsningar ..har en bra week end, Förmodar att du vill säga något i stil med, Hälsningar, ha en bra week end du också...På spanska har vi omvänd ordföljd, så om du vill ha en fri översättning på det du vill ha sagt så skulle jag nog skriva , Saludos para ti tambien, Que tengas un buen fin de semana ..viket blir.. hälsningar till dig med , ha en trevlig week end..Om jag skulle skriva frasen skulle jag nog vända på hela frasen och skriva,Ha en trevlig week end, hälsnigar..vilket då blir.. Que tengas un buen fin de semana...saludos..
          Hoppas att du har förstått min förklaring, för nu när jag läser den verkar den vara lite virrig, men det beror väl på att jag inte riktigt vet vad du vill ha fram, om du vill översätta något från svenska till spanska eller tvärt om smile.gif

No problema med din förklaring... blir bara konfunderad för skribenten är från Euquador och bor i sverige...
          men å andra sidan gör väl inte alla svenskar rättt heller...???

Jag tackar!!
          TACK!!

b

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 10:00

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon