Medlem
Antal inlägg: 982
Medlem nr: 8 942
Min önskelista är inte riktigt klar, men precis som tidigare år verkar den bli rätt grön . Har spanat in en del fröpåsar som jag gärna ser under granen, samt några snygga och onödiga trädgårdsprylar. Skulle inte tacka nej till Jamie Olivers nya bok "Jamie at home". Var helt såld på tv-programmet som gick i somras! Det känns spännande i år, är nämligen helt ovetande om vad jag kommer att få...
En tidig julklapp till både mej och sambon, från oss själva, är varsin "Harry Potter och Dödsrelikerna". Det skulle vara rätt svårt att samsas om ett exemplar för att vi läser i så olika takt. Japp, I-landsproblem .
Tänker inte skriva något om vilka julkappar vi ska ge bort, utifall någon släkting eller kompis går in och smygläser
--------------------
Stolt HBT-kompis Angelicai zon 4-5, sambo med en karl och ett halvt zoo
Va´??? Där såg jag honom inte ..... och jag har också hört men inte sett att han ska bo i Dalarna nå´nstans, Mora tror jag, men jag såg honom inte där heller?
--------------------
Den som väntar på att ta nästa steg, kan bli stående på ett ben resten av livet.
Va´??? Där såg jag honom inte ..... och jag har också hört men inte sett att han ska bo i Dalarna nå´nstans, Mora tror jag, men jag såg honom inte där heller?
Skillnaden är att han på Luppioberget är äkta... då visar han sig inte förutom på julafton.
Fejkade kopior som han i Rovaniemi... vandrar ju runt bland turister även i gassande sommarsol.