Jag bruka önska mig sådant jag behöver och egentligen kan köpa själv men det är ju roligare att få.
Förra julen fick jag dock en överraskning, en ny mobil. Jag skulle inte köpt det själv då man ska ju ändå bara använda den till att ringa men så det är onödigt. Men vad glad jag blev.....satt en kvart och stirrade på den utan att röra den.....

Dessa känslor på raken.
Visst är det kul med julklappar. Att gå och köpa är också roligt, klura ut vad de vill ha.
Jag har inte skrivit någon lista än men tomten kanske också är inne på odla.nu så jag kan skriva här:
Kära tomten

i år skulle jag vilja ha ett par bra hörlurar till min dator för jag vad för snål och köpte billiga dåliga själv. Du kanske glömde att jag ville ha ett ICA stekjärn som är bäst i test? En symaskin skulle jag vilja ha men det är för dyrt. Innetofflor st 38-39.

p å förhand
Eller varför inte säga som Sven Melin(hette han så) när han hotade barnen med att säga "fred".
På tal om musmatta som snöflinga önskar sig så skulle jag nog vilja ha en röd (julfärg) avlång där det står välkommen på
för att jag är singel
Redigerat av vindspel: 05-11-2007, 12:50