Kära ni - tack för alla råd och tips, och än är det säkert inte över (med frågandet, för min del). Vem hade trott att en enkel lite undran skulle skapa en så här lång och engagerad tråd - jag är idel tacksam och lite rörd faktiskt!
Det där med att kånka och bära på färja och ö, det funkar bäst med typ dramaten - det var därför jag blev lite extra intresserad av Kerstins erfarenheter av detta utmärkta "fordon" , sämre är det med kärror och skrindor, men i värsta fall så ... kan låna säkert, men det är en massa rötter och stenar på stigarna sista biten, därför jag själv inte skaffat utan drar min dramaten med käk och annat.
Men i alla fall: nu vore det väl själva ... om jag inte framåt februari skulle peta ner åtminstone några frön i små byttor och sätta lyse över. Dessvärre är jag utan mobilkamera och digitaldito och sådant som gör det möjligt att bilddokumentera - men skriva är jag van vid, så jag ska delge rapporter när de avgörande stegen närmar sig. Men hur funkar sådant här - jag menar, man vill ju gärna att just ni som varit så behjälpliga ska få veta hur det går i vårvinter, det är väl bara att fortsä'tta tråden då kanske (om den nu inte går av sig självt i 3 månader till, menar jag).
de allra bästa! Eklo
Redigerat av EKLO: 13-11-2007, 22:25
|