CITAT (Magdis @ 29-11-2007, 22:07)

Ja så måste ju de som påpekar se det iallafall. Inte normalt smal, utan underviktig. Fast det sitter ju lite i betraktarens ögon också. En del tycker att man är mager om man är normalviktig eller väger bara ett par kg för lite. Så hårt bedömda blir sällan överviktiga...man säger inte att nån som väger 2 kg för mycket är smällfet. Det tycker jag givetvis inte att man borde göra heller.
Normalt smal... Vad är det? Försökte hitta kändisar att jämföra med för att visa vad jag menar är smalt och vad som är magert.
Michelle Pfeiffer är smal. Kanske det du kallar normalt smal? Ja jag tycker att hon är vacker, och ofta plockar jag fram henne när jag ska visa vad jag menar med naturligt vacker.
Calista Flockhart är definitivt mager. Och jag kan förstå om hon får kommentarer och tidningsrubriker utifrån sitt utseende. Inte bara för den här klädseln

- jag tycker det är modigt att klä sej så och visa upp allt det magra. Men jag tycker inte att hon är ful, bara för att jag jämför henne med det vackra hos Michelle P.