Jaha, då får jag väl som vanligt vara den som går mot strömen

. Jag tycker att det är upp till var och ens arbetsplats vad som passar sig just där, men själv skulle jag inte ha stört mig på just den pesonen som historien handlar om. Varför skulle jag?
Ärligt talat, jag är mer intresserad av hur du beter dig eller hur du utövar den roll du fått dig tilldelad ( alltså, hur du sköter ditt jobb) , än hur du faktiskt ser ut. Joo, jag tycker faktiskt så
Undantaget är självklart de som arbetar inom sjuk/hälsovård, som måste rätta sig efter de hygienregler som faktiskt finns, Självklart! Inget snack om saken

. Där trodde jag nog också att det var " lagstadgat att man inte fick ha vare sig piercing eller smycken!
Jag vet inte när ni andra föddes? Själv är jag född på 50-talet. Om man funderar över alla "cykler" man gått igenom sen dess, " rock", "pop", "flower power".......etc, etc,....Klädstilarna och utseendet har följt varandra, den ena jäkligare än den andra,..............de vuxna har alltid varit förtvivlade, rivit sitt hår i förtvivlan över hur ungdomen av idag ser ut,.................men jesse! Vi har ju, de flesta av oss, varit där själva.............och föräldrarna river fortfarande sitt hår.
För att inte tala om mina egna barn!!!!! De såg båda två, på olika sätt, rent ut sagt "fördjävliga" ut under en period av sitt liv. Den ene var svartrockare, den andre hade byxgrenen hängande nere vid knävecken, färgat hår hade de båda. Jag gjorde ingen affär av det....... de var, hör och häpna! Helt underbart skötsamma undomar ändå!! Det tog ett par tre år, sen var det över...........nu får man vänta på barnbarnens "fas". Den ska också gås igenom

.
Men visst, självklart är det som så, att om företaget som det gäller, visat sin ståndpunkt redan vi anställningen, ska den anställde också leva upp till sina anställningsvillkor,.......... om den anställde inget visste............är det en annan sak..............
Och om den arbetssökande visade upp ett helt annat ansikte vi anställningsintervjun! Ja, då får vederbörande bara skylla sig själv. Visa ditt rätta jag direkt så kanske du slipper framtida problem.............kanske
Och jaaaa, jag skulle mycket väl kunna tänka mig att anställa nån med färgat hår och ringar i näsan..........bbara h*n är bra på det h*n gör
Och snälla! Dra inte alla "gamla" över en kam, varken mina egna föräldrar eller mina svärföräldra skulle bry sig ens ett ögonblick........joo, det är faktiskt sannt..........sååå stolt jag är över dem
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!