Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Fantastiskt skådespel
          Netha
          Inlägg 01-01-2008, 00:17
          Länk hit: #1

Gäster

I ca tjugo minuter har vi avnjutit ett fantastiskt skådespel av de vackraste färger och stjärnfall ... bomber i alla de färger och det fortsätter ännu.
          Hela himlen smyckades plötsligt så vackert. wub.gif

Tänker som så, att om de som skjuter upp alla dessa, inte tar flyget till Turkiet el Thailand i år... då kan vi njuta av skådespelet...
          för jag tror inte att raketerna spyr ut mer skit än vad flygbränslet gör.

Gott nytt 2008 alla odlaiter! wub.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Gunilla T
          Inlägg 01-01-2008, 09:56
          Länk hit: #2

Gäster

CITAT (Netha @ 01-01-2008, 00:17) *
          I ca tjugo minuter har vi avnjutit ett fantastiskt skådespel av de vackraste färger och stjärnfall ... bomber i alla de färger och det fortsätter ännu.
          Hela himlen smyckades plötsligt så vackert. wub.gif
          Tänker som så, att om de som skjuter upp alla dessa, inte tar flyget till Turkiet el Thailand i år... då kan vi njuta av skådespelet...
          för jag tror inte att raketerna spyr ut mer skit än vad flygbränslet gör.

Gott nytt 2008 alla odlaiter! wub.gif

Tänk så olika man kan uppleva saker och ting.

Trots att vi bor 1,5 mil från tätort lät det som om kriget stod vid dörren. En av mina hundar är skotträdd och det hjälper föga att bo så långt från händelsernas centrum. Jag tänkte också på de vilda djuren, vilket helvete de måste ha..

Lyssnade på radionyheterna nu på morgonen, bränder, bränder överallt - huga, vad detta "fantastiska skådespel" kostar i skattepengar.

Och varför skulle inte dessa personer som skjuter upp raketer åka på semeser utomlands? Förstår inte ditt resonemang såvida du inte är ute för att provocera? Lite malplacerat i så fall efter denna vedervärdiga natt för många djurägare.

Citera
          Netha
          Inlägg 01-01-2008, 10:07
          Länk hit: #3

Gäster

CITAT (Gunilla T @ 01-01-2008, 09:56) *
          Tänk så olika man kan uppleva saker och ting.

Trots att vi bor 1,5 mil från tätort lät det som om kriget stod vid dörren. En av mina hundar är skotträdd och det hjälper föga att bo så långt från händelsernas centrum. Jag tänkte också på de vilda djuren, vilket helvete de måste ha..

Lyssnade på radionyheterna nu på morgonen, bränder, bränder överallt - huga, vad detta "fantastiska skådespel" kostar i skattepengar.

Och varför skulle inte dessa personer som skjuter upp raketer åka på semeser utomlands? Förstår inte ditt resonemang såvida du inte är ute för att provocera? Lite malplacerat i så fall efter denna vedervärdiga natt för många djurägare.

Provocera .. Nej nej nej!
          Om du läser mitt inlägg så säger jag Tänker som så, att om de som skjuter upp alla dessa, inte tar flyget ... osv

Jag förstår att det är en hemsk tid för skotträdda djur, men jag tycker ändå att det är vackert
          och det var det jag ville berätta med mitt inlägg.

Citera
          Snöflinga
          Inlägg 01-01-2008, 19:00
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem nr: 4 203

CITAT (Netha @ 01-01-2008, 10:07) *
          Provocera .. Nej nej nej!
          Om du läser mitt inlägg så säger jag Tänker som så, att om de som skjuter upp alla dessa, inte tar flyget ... osv

Jag förstår att det är en hemsk tid för skotträdda djur, men jag tycker ändå att det är vackert
          och det var det jag ville berätta med mitt inlägg.

Men Netha och alla ni andra som bor "där oppe" .... ni som har det mest fantastiska sprakande naturliga fyrverkeri som kan upplevas, alldeles gratis och miljövänligt ... det finns väl inget som går opp emot det rolleyes.gif

Citera
          Betty
          Inlägg 01-01-2008, 19:35
          Länk hit: #5

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

CITAT (Snöflinga @ 01-01-2008, 19:00) *
          Men Netha och alla ni andra som bor "där oppe" .... ni som har det mest fantastiska sprakande naturliga fyrverkeri som kan upplevas, alldeles gratis och miljövänligt ... det finns väl inget som går opp emot det rolleyes.gif

Visst, norrsken är jättevackert - men det hindrar väl inte att man tycker att fyrverkerier med är jättevackert! tongue.gif

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera

Inlägg i den här tråden
          Netha   Fantastiskt skådespel   01-01-2008, 00:17
          zaaritha   Djuren då? Visst--det ÄR vackert!   01-01-2008, 00:26
          Netha   Djuren då? Visst--det ÄR vackert!Ingen av hund...   01-01-2008, 00:31
          Inga från Närke   Djuren då? Visst--det ÄR vackert! Visst är det...   01-01-2008, 01:32
          Berith   Djuren då? Visst--det ÄR vackert! Ja usch, här...   01-01-2008, 09:25
          Stintan43   Djuren då? Visst--det ÄR vackert! Djuren JA, ...   01-01-2008, 10:20
          zaaritha   Tessi har spytt o vart rädd. En granne sköt m gevä...   01-01-2008, 00:40
          Anma   Min lilla Ninni har vägrat att gå ut sedan det smä...   01-01-2008, 00:47
          Cacki   Tycker fortfarande som jag gjorde förra året. Förb...   01-01-2008, 01:04
          aq42   Vid 23-tiden så kunde vi bevittna en gigantisk eld...   01-01-2008, 01:08
          Anma   Brandbilen svishade förbi här nyss med blåljus, do...   01-01-2008, 01:15
          Lillja   Min hund har legat på toa hela kvällen försökte få...   01-01-2008, 01:29
          Gunilla T   I ca tjugo minuter har vi avnjutit ett fantastisk...   01-01-2008, 09:56
          Netha   Men Netha och alla ni andra som bor "där oppe...   01-01-2008, 20:56
          Rosmarin   Förr i tiden tyckte jag också att det var trevligt...   01-01-2008, 20:03
          Gunilla T   Förr i tiden tyckte jag också att det var trevligt...   01-01-2008, 20:19
          Netha   Håller helt och fullt med dig. Enligt Rapport köpt...   01-01-2008, 22:34
          Anma   Får mig att tänka på en gammal klyscha. Två fel gö...   01-01-2008, 23:52

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 03:26

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon