CITAT (Bettson @ 01-01-2008, 03:18)

Fast jag är fortfarande lite chockad tror jag.
En person jag har känt i många år bedriver någon slags maktspel. Mina hundar morrar åt er och det är jag som bestämmer. Ni får inte säga åt dom, bara hålla er undan var hans attityd. Dessutom med ett hånflin varje gång hundarna morrade.
Hur kan man bedriva ett sånt maktspel och riskera att skada någon. Om han var förbannad på oss av någon anledning, så vore det väl sjystare att säga det.
Ännu värre tycker jag att det är att bedriva ett sådant maktspel med insatsen av att ett tjugomånaders barn riskerar att skadas.
Vi var sex vuxna som i fem timmar fick bära ungen. Vilket barn i den åldern skulle acceptera att inte få röra sig på fem timmar utan bara sitta i knät.
Man blir chockad av att en person man kännt så länge visar sig vara en person man inte känner alls. Eller att han uppenbarligen inte bara tappat en skruv, utan hela skuvlådan.
ber om ursäkt för mitt småleende i min förra kommentar. Här ser det ut att vara mer än ett smågnabb er emellan. Det är ju allvar. Tror som några andra skrev, att ni kanske skall undvika att umgås om han inte respekterar dig och din hund!
Redigerat av freddie: 01-01-2008, 20:56