CITAT (lissu @ 02-01-2008, 13:23)

.../ Har varit medlem sedan forums start men haft uppehåll liten tid men att kalla mig som nybörjade......?/...
CITAT (Betty @ 02-01-2008, 14:07)

Enligt din profilinfo har du varit medlem sen igår... eller har du fler än ett användarkonto? Det är inte tillåtet enligt forumreglerna som du godkände när du blev medlem.
CITAT (lissu @ 02-01-2008, 14:17)

Bra med observanta medlemmar: Nej, jag har inte flera konto, som jag skriv förut så¨har jag varit med ( nästan) från början men har varit från flera år p g a olika anlednngar mest tidsbrist. Därför har jag avskaffat/glömt lösen o sv. Så att jag känner väl inte som ny fast det kommit massa nya (tekniska) saker och nya medlemmar under dessa åren.
Och det spelar väl inte någon större roll om man är ny eller gammal medlem, eller?????
mvh
lissu
Jag förstår inte vad du syftar på med din fråga, "spelar roll" i vilket sammanhang/för vaddå??
I mitt inlägg kommenterade jag bara det motsägande i att du blev medlem igår men säger att du varit med mycket längre. För att undvika missförstånd så håller jag med Anma i nedanstående citat:
CITAT (Anma @ 02-01-2008, 14:19)

Lissu, För att folk ska veta vem du var då kan du ju berätta för oss vad ditt gamla nick på den tiden var?