quote name='Stintan43' date='09-01-2008, 18:05' post='733564']
Jag tycker att det framgår ganska klart vad forumansvariga anser om reklamen i Beriths tidigare inlägg.
d.v.s företagare som enbart lägger in reklam och i övrigt inte tillför forumet något är inte önskvärt.
För övrigt finns det ganska många som lägger in länkar i trådarna till allt möjligt men är det inte i kommersiellt syfte så är det ju inte fel.
Sen finns det några som visar vad dom pysslar med som hobby och vad skulle det vara för fel med det? Visserligen kanske dom kan sälja en och annan pryl men att kalla det för kommersiell reklam tycker jag är att ta i. Eller ska det vara förbjudet för medlemmmar att länka till sina hemsidor och bloggar också? Nej det tycker inte jag.
Abbbes länk var definitivt inte till något kommersiellt företag. Han hade suttit och lekt fram ett forum där det inte fanns några medlemmar och som aldrig skulle kunna konkurera med Odla. Att någon kan gå i taket för det förstår jag bara inte.
Istället för att misstänkliggöra och missförstå kan man faktiskt fråga och överlåta åt forumansvariga att ta ställnining om vad dom tycker är tillåtet och inte.
Det verkar som om det är ett måste att hålla på o peta i petitesser.
[/quote]
CITAT (aq42 @ 09-01-2008, 20:23)

Klokt och genomtänkt. Inget att tillägga!

Instämmer