Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jaha tur att man var uppgaraderad med nemablom dom små rackarna kryper bland mina penseér fick panik och letade efter en tom ketchup flaska (tips från Lady Hamilton förra året) men icke då....då slog snilleblixten till men jag har ju hela hallen full med petflaskor ....så ut sprang jag och sköljde ur en falska blandade till nematoderna och tog en hammare och spik och slog ett hål i korken....prövade över sådden och det gick perfekt...lagom med stråle och nu ska dom väl dö håller tummarna..... fy bubblan för dom.. kom på en sak...om man rotar i vatten inte kan väl dom lägga larver där i som äter upp rötterna dom går väl bara i jord
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 1 730
Medlem nr: 5 838
Jag tycker att det är lite dåligt med reklam för dem...allt ska ju vara så miljövänligt som möjligt nu förtiden...jag har föreslagt för flera att ta hem dem men de säger bara att det inte ingår i deras sortiment...nä men ni kan väl ändra på sortimentet så att det börjar ingå i erat sortimen tycker jag då...men då svarar de att det inte kommer att vara någon som köper det...men gör reklam...folk veet ju inte om att det finns...
Medlem
Antal inlägg: 696
Medlem nr: 11 610
CITAT (Floppy @ 17-01-2008, 19:36)
Jag tycker att det är lite dåligt med reklam för dem...allt ska ju vara så miljövänligt som möjligt nu förtiden...jag har föreslagt för flera att ta hem dem men de säger bara att det inte ingår i deras sortiment...nä men ni kan väl ändra på sortimentet så att det börjar ingå i erat sortimen tycker jag då...men då svarar de att det inte kommer att vara någon som köper det...men gör reklam...folk veet ju inte om att det finns...
Nej just det, jag kände inte till det innan jag om hit. Berätta mera. Vad finns det för nackdelar?