Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Bokrea 2004, Det är åter dags för årets bokrea
          KURT
          Inlägg 10-02-2004, 13:57
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 10 440
          Medlem nr: 34

Det är åter dags för årets bokrea, när det gäller trädgårdsböcker så verkar väl kanske inte Akademibokhandeln eller Bokia ha så mycket intressant. Men de har i alla fortfarande kvar ex av Lena Israelssons bok Handbok för köksträdgården, om någonmissade att köpa den förra året. Nätbokhandlarna brukar inte presentera reaböckerna förrän strax innan reastarten den 24/2.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Nutten
          Inlägg 10-02-2004, 23:11
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 849
          Medlem nr: 1 090

Själv blev jag besviken när jag bläddrade i reakatalogerna. Det fanns i princip EN enda bok jag ville ha, en som jag missade att köpa förra året...Jag är en riktig bokmal och rätt snabb på att införskaffa åtråvärda böcker, kanske beror på det? unsure.gif wacko.gif

Nu framgår förstås inte all rea i katalogerna. Bokia brukar t ex ha intressanta trädgårdsböcker på engelska, men bara enstaka exemplar som man måste nappa åt sig snabbt som bara den! Sedan har vi alla ljuvliga nätbokhandlar...Den som i nio fall av tio är billigast på svenska böcker är faktiskt netbokhandeln. Hittills har de inte gjort mig besvikna!! När det gäller engelska trädgårdsböcker blir det alltid billigast att beställa dem utomlands. Till det är bokfynd en bra hjälp att ta reda på vad det hela kostar inkl. frakt i svenska kronor wub.gif

--------------------
          Hortikulturella hälsningar,
          Elisabeth

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-07-2025, 03:44

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon