CITAT (Pirum @ 26-01-2008, 00:17)

Alpint prioriteras högt också tycker jag. Hm. Extra konstigt på SVT-text, som (minst) två gånger har haft ungefärliga rubriken "Bode Miller tvåa <blabla>", vadå? Jag vill väl veta vem som vann? Ok, om det hade stått "Anja Pärson tvåa i St Moritz", det hade väl varit relevant eftersom hon är svensk. Men varför denna fascination för Bode Miller?
Hihi, ja du, det kan man fråga sig??
Men nu var det ff konståkning det gällde och jag har tillräckligt svårt med att vara objektiv när det gäller isdansen för att sätta mig in i din frågeställning. Isdansen är ett gissel tycker jag. Man ( jag ) tycker och tänker så mycket och så blir det inte som man tycker och tänker ändå

. Det är svårt att vara en objektiv tittare när det gäller just dansen. Och även om jag tycker det franska paret är jätteduktiga, så finns det fler som är lika duktiga. De som van tex

.
Men vad kul det hade varit att sitta vid samma bord och prata om samma sport med er andra,...........................precis lika kul som det hade varit att sitta vid samma bord och pratat frösådd och plantor.............vem vet, nån gång i framtiden kanske

CITAT (aanderss @ 26-01-2008, 06:42)

Enligt Roger själv så finns det mesta där.......jag har inte utforskat det själv, men det kan kanske vara nåt
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!