Har tänkt att kolla upp det där extravaganza, men har inte haft orken ännu...
Oj va duktiga ni varit ni som gått ner, ingen nämnd, ingen glömd!

Hos mig ser det ut så här just nu:
Vikt måndag 69.8 (kvällsvikt, tar bort ett kilo =68.8)
Vikt idag lördag 67.6
Jag antar att det är en del vatten som fösvunnit, brukar ju vara det i början med min metod...
Men det kosnstiga är att jag känner mig tjockare och har en uppsvullen känsla över bålen, hade det iförsig hela veckan innan också... Känner mig mindre och fastare över nyckelben men större över magen. Har inte mätt mig för måttbandet är på stugan. Märker väl skillnad på kläderna snart ändå.
Fungerar bra med maten, äter ägg och baconfrukost eller omelett med skinka, eller det är väl brunch då jag inte kan äta förän ett par timmar efter jag vaknat. Kött i olika former med sås gjord på grädde eller cremefraice till middag varierar med sallad och grönsaksgratäng.
Äter lite av "fel" sorts grönskaker, men det tycker jag att jag kan unna mig, så länge vikten går ner är det ju inte fel!
Har inte börjat äta lunch, brukar inte göra det annars heller, men tar några mellanmål under dagens gång, ett glas filmjölk eller några zucchiniskivor med salami och ost (jättegott! men det är det bara jag som tycker här hemma)...
Till kvällskaffet blir det en bit mörk choklad.
Hur går det för er andra?