Medlem
Antal inlägg: 4 869
Medlem nr: 4 761
Jag hittade ingen tråd när jag spanade igenom det nya. Har ni missat att det är superspännande???
"Kristoffer Berntsson och Adrian Schultheiss gjorde imponerande insatser i kortprogrammet vid konståknings-EM. Berntsson ligger femma inför fria programmet och Schultheiss åtta." från svt.se
Håller de placerinagran så att deras tillsammans blir 13 får Sverige med en gubbe till på Vm. OM jag förstod rätt. Hålla alla fingrar o tår att de håller!!!
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
Jag tänker börja med att rätta mig själv lite från mitt svar till Netha innan. Det är nog inte direkt "kompisröstning" de håller på med, utan mer att de sitter fast i det gamla mönstret att tänka, "att de som befinner sig i en viss startgrupp är "värda" si och så många poäng". Förstår du vad jag menar? Sen menar jag inte att det skulle vara bättre på nåt vis, bara en förklaring. Jag vet att de har fått mycket bannor för sitt agerande och man kan bara hoppas att det går åt rätt håll.
Sen vill jag bara påminna om uppvisningen i eftermiddag. Kl 15.00 börjar det . Tyvärr får vi nog inte se nåt lika spektakulärt som SEXBOMB i år, men vem vet vad de kan hitta på