Neeej, inte tycker då jag att ni minns fel. Det har blivit allt mer slätstrukna uppvisningar de senaste åren. Och det är ju jättesynd tycker jag. Det är ju det där med att de kan släppa all nervositet och allvar de haft under tävlingarna och "showa loss", som man ser fram emot.
Jag har min egen teori om varför det har blivit så. Det skulle bland annat kunna bero på att åkarnas krav på teknisk skicklighet i samband med den konstnärliga, har ökat drastiskt i och med den nya poängbedömningen. Och i och med det har även risken för skador ökat i samma takt. Därför tror jag att de helt enkelt inte vågar ta samma risker som de gjorde förut. Jag kan inte veta om det verkligen är så, men spekulera kan man ju alltid.
Felicia! På torsdag kl. 15.00 är galan i repris på Eurosport. Och hur du kunnat missa att det varit EM veckan som var det förstår inte jag heller
På Youtube brukar de ju vara ganska snabba så det kommer säkert att ramla in en del uppvisningar under dagen idag. Jag såg att det fanns flera av de tävlandes program från veckan som gått redan.
Om 49dagar så är jag på plats i Göteborg

. Undrar om jag ska göra en "egentillverkad" Odlaflagga att vifta med så att ni ser mig

. Fast den risken är väl inte så stor tror jag eftersom jag antagligen sitter under kamerorna
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!