CITAT (mamamaggan @ 14-02-2008, 11:52)

Vilket humör du är på då ?!
För mig spelar det ingen roll vilken dag det är när det gäller att visa att man tycker om någon men vill man eller vill man inte fira så är det ju fritt val.
Synd att du uppfattar krönikören så . Låt inte det förstöra din dag , ha en bra Alla Hjärtans Dag tillsammans med de som finns i ditt hjärta!

Jag har visst taggarna utåt idag, dags att dra in dem kanske

Jag ska försöka strunta i henne istället, och följa ditt råd. Det känns sundast - ha en bra Alla hjärtans dag du också

CITAT (Pia L @ 14-02-2008, 11:57)

Nej LadyG, du är varken ensam eller ett UFO.
Jag tycker att det är extra värmande med att få ett MMS 4.45 på morgonen med en bukett rosor istället för att "bara" få ett "god morgon hjärtat, älskar dig".
Nu är det ju inte "min" vecka att vara hos hjärtevännen, men det får vi ta igen nästa vecka.
Visst säger man att man älskar varandra varje dag, men att ha en speciell alla hjärtans dag är det inget fel i för den skull, den ger en lite mer speciell känsla bara, man verkligen känner hur mycket man betyder för varandra.
Att däremot tvinga skolbarn att göra kort eller som det är på många skolor låta barnen beställa rosor genom skolan som ska ges bort under skoltid tycker jag är fel gentemot dom stackarna som blir utan.
Vill något skolbarn ge en ros till någon kan dom väl lika gärna göra det efter skoltid.....tycker jag ialla fall.
Tack Pia, det där kan jag skriva under på!!
CITAT (mamamaggan @ 14-02-2008, 12:05)

Nej du är defintivt inget UFO!!!!! Du är en äkta människa med äkta känslor!

Tack, jag började bli lite orolig om det var mig det var fel på. Alla verkar så blasé och kyliga ibland, som om inget berör dem. Jag är passionerad och (det kanske märks) temperamentsfull på gott och ont. Jag klarar inte av det där svala lidelsebefriade, då skulle jag nog spricka.
Å andra sidan finns det säkert de som älskar passionerat utan att för den skull vara passionerade, skönt att de hittat kärleken! Jag ska inte försöka göra alla till passionerade romantiker (idag)