CITAT (Bettis @ 26-02-2008, 16:58)

Jo, men tror du dom finns runt om oss eller kommer dom ibland eller kan man ropa på dom

jag vet inte vad jag tror.
Jag vill inte tro på att de finns på ett sådant sätt att de ser oss vareviga minut. Vem sjutton vill ha sällskap t ex på toa?
Har varit på flera storseanser och även en privat sittning med en av de som varit på TV. Vet faktiskt inte vad jag ska tro. Vid den privata sittningen så sa mediet saker som han aldrig kunnat lista ut , jag fick inte säga mer än typ ja nej osv.
Har också sett " Mannen som talar med andar " och vissa gånger tycker jag att han just frågar sig fram. Dessutom säger han alltid att det är så bra , så bra med allt och att " andarna " förlåter alla , vakar över släkten mm mm. Vem sjutton vill inte höra det om någon i ens närhet gått bort genom t ex en olycka och man kanske känner sig skyldig till den.
Kommer att fortsätta gå på storseanser , brukar kosta någon hundring, för att kolla mer . Bedragare eller ej , jag vill bilda mig en egen uppfattning fast jag lutar mest mot att det är skickliga personer som kan " läsa av " sina medmänniskors kroppspråk mm.
Har hört ett medium säga till en person att oj du har ett helt följe av andar med dig. Det skulle vara släktingar. Visst , alla har vi väl släktingar som gått bort och som vi " bär " med oss , alla har ju satt sina spår hos oss. Så på så sätt har vi väl alla en massa andar runt omkring oss.
Redigerat av mamamaggan: 27-02-2008, 00:23