Medlem
Antal inlägg: 4 213
Medlem nr: 9 061
Har just tittat på Mannen som talar med andar, jösses så klockren han är. Tror ni att man kan tala med andar blir man en ande går det omkring andar här hos oss kan andarna (om dom finns) se oss
Medlem
Antal inlägg: 2 933
Medlem nr: 13 452
Jag har tidigare varit lika skeptisk som de flesta här till allt som har med det "övernaturliga" att göra. Förlöjligade allt sådant. Jag var med om en speciell händelse (inga andar inblandade) som fick mig att omvärdera allt som jag någonsin trott tidigare. Och jag var nykter och helvaken.
Jag tror att väldigt många varit med om sådant men vill inte prata om det bara för att det verkar okej att förlöjliga andras upplevelser. Denna speciella upplevelse har jag bara berättat om för ett fåtal människor. Det var en så stark och speciell upplevelse att jag skulle ta väldigt illa vid mig av att få den förlöjligad av människor som har en annan tro. För visst är det en tro att tro att inget övernaturligt finns, likaväl som det är en tro att tro att det finns. Min upplevelse var så stark så för mig är det vetskap. Jag förväntar mig inte att någon ska tro mig eller ens vara intresserad.
Det jag vill ha sagt är att jag tror att det finns väldigt många som har varit med om något övernaturligt men som inte vill prata om det bara för att det är så jobbigt att bli förlöjligad.