jag tror på andar ser själv dom men jag skulle alldrig be om pengar för sånt som jag ser... bland annat för jag ser inte så mkt av det och jag kan inte tyda... jag kan känna en närvaro men vet inte ens om detär en man eller en kvinna man kan höra saker ibland men inte "ta kontakt med bla bla bla och säg bla bla" eller om man ser det vilket är ovanligt har sett 3 saker (som inte andra ser eller inte kan finnas i vår fysiska värld,) i hela mitt liv så min förmåga är inte att "lita på" när det gäller att käna pengar plus jag tror det finns många bluffmakare i den branchen
jag brukar också vara noga med att försöka förklara det innan jag räknar det som en upplevelse (tex om man har pratat mkt om andar etc så brukar jag inte räkna nått på en dag minst) jag trorockså att det finns en vetenskaplig förklaring till andar men nu menar jag inte "nää men det var ju baara vinden" utan attdet tex kan var at man (pga energier på området) kan ha öppnat ett fönster till en annan dimention (vilket forskarna är nästan hundra på att det finns) eller att andrar finns och det helt enkelt finns en naturlig förklaring till det etc
--------------------
If you don't think you can defeat your opponent because your short, just remember, paper cuts hurt too.
|