"Programmet står i länken. Storseans har dom på lördag kl 13-14 och kl 15-16. På söndag 14-15. Observera att det kostar 80:- (utöver inträdet till mässan)."
Tänk att en storseans klaras av på en timme! Undrar just hur det går till och vad deltagarna får ut av det. Kanske ni kunde berätta om era intryck efteråt?
Denhär 5-sidiga diskussionen är ju verkligen eldfängd emellanåt. Jag känner mig ganska korkad när jag inte riktigt begriper vad den handlar om. En sak som jag är nyfiken på är om de som har haft olika slags "andliga upplevelser" har några nackdelar eller någon nytta av det de upplevt? Eller är det själva upplevelsen som känns viktig? De som upplevt något mystiskt verkar lite stolta över det, medan en skeptiker lätt beskrivs som torftig, torr och fantasilös.
Undrar förresten också hur det kommer sig att denhär tråden lockat till sig en reklam för avmaskningsmedel och en annan rubricerad "Rädd för döden?".
Livet är bisarrt! Roy Andersson skulle kanske gilla detta...
--------------------
Zon 2-3, en gammal trädgård med höjdskillnader på över 4 m. Gillar förvandlingar - med berg, sten och växter som material
|