Att bli kallad tant verkar inte vara populärt. Förr i tiden var det väl helt normalt att man kallade äldre tant, som tant rut och tant brun.De var väl inte så gamla. Jag har själv blivit kallad lilla gubben så länge jag kan minnas. Eftersom min kära mor nu är mycketkortare än mig så passar jag på att ge igen
Jag har själv en förening,Blomgatan palm och exotiska växtförening.Vi dricker lemonad(o vatten) och sitter under palmerna och under bananerna och vilar oss.Vi drar även på utflykter till olika spännande platser som tex den tropiska delen och medelhavsdelen.Ibland annordnas också promenader till botan. Vi byter även fröer och annat. Senaste bytet var med Kiril Donov från bulgarien. Det var det största "bytet" i föreningens historia!!!
Maxåldern ligger just nu på 15 år och minåldern på 5. Individer över 16år och individer under 80 är för tillfället portade, men vi håller på att se över reglerna, så att jag inte måste sluta om något år.
Så tyvärr Mrlindell men du är tyvärr inte välkommen, så länge du inte är under 16 eller över 80. Visst är det tråkigt men såna är reglerna