CITAT (Bee @ 05-03-2008, 19:13)

Jepp. Bara att hålla med. Jag har inte använt Office 2007 så mycket än, det är bara några veckor sen det köptes in. Men nu har jag börjat titta lite på filer från Office 2003.
Ett stort problem: Var hittar jag krysset man stänger ner ett dokument med utan att gå ur programmet??? Jag har försökt söka i Hjälp men jag hittar inte. "Stänga" eller "stänga dokument" fick jag inte rätt svar på. Det är alltså det lilla svarta krysset som brukar finnas upptill till höger i alla Office-program (inkl Outlook). Hittar det inte varken i Word eller Excel.
Det där gjordes om redan i förra versionerna. Varje dokument/kalkylblad har ett eget programfönster! Pröva att öppna två stycken dokument. Du får som två st programfönster då att jobba med. Men om du väljer "visa" och "ordna" så ordnas dom word-dokument som man har öppet. Dock så finns det separata verktygsfält som tar upp stor det av skärmen....
Angående tröghet i Wörd, Vad har ni för inställningar på rättstavningen?? för mig känns det som om den tar mkt kraft. Annars har jag inga som helst problem i min dator.