Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Q behöver ett nytt hem, Golden Retriever
          bahia1
          Inlägg 07-03-2008, 10:49
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 165
          Medlem nr: 12 885

[size="3"][/size] Q är lillebror till min Nova och jag söker ett nytt hem till honom.
          Han är född 2002 och en underbar hund som använts till utställning och avel men nu tycker jag att han skall få komma till ett hem på landet där han kan springa fritt för han älskar att få kuta runt i skogen. Han är lydigt och mycket fin, snäll och en underbar sällskapshund men vill helst inte gå i koppel för han är van att få springa själv.
          Min dröm är en familj som inte bor i lägenhet utan att han kan ligga i en trädgård för han älskar att få vara ute.
          Han är HD fri, AD och ögon u.a. Han har vunnit CK, och blivit BIS valp.
          Så nu undrar jag om det finns någon som vill ha en bästa kompis och vill jobba med honom för han älskar att få uppdrag.
          Hör av er om intresse finns.Bifogad fil  Q_själv.jpg ( 17.97k ) Antal nedladdningar: 63

--------------------
          Novas Matte Bahia/Lena

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Boxer
          Inlägg 08-03-2008, 11:53
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 234
          Medlem nr: 4 038

Jag ska höra med min granne som kommer hem från en resa om ett par veckor. Han har haft en golden förut som var helt underbar. Hon var med honom överallt, i jobbet också, och fick alltid vara fri.

Jag återkommer

--------------------
          Allt är relativt. För en mask är det en större avkoppling att gräva i den hårda jorden än att vara med och fiska.

Citera
          bahia1
          Inlägg 08-03-2008, 16:22
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 165
          Medlem nr: 12 885

CITAT (Boxer @ 08-03-2008, 11:53) *
          Jag ska höra med min granne som kommer hem från en resa om ett par veckor. Han har haft en golden förut som var helt underbar. Hon var med honom överallt, i jobbet också, och fick alltid vara fri.

Jag återkommer

Tack för att du hjälper till

--------------------
          Novas Matte Bahia/Lena

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 12:21

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon