Tack ska ni ha allihopa
!!!
Stintan, Betty, Pirum och titti! Jag funderade lite på om jag inte skulle kunna göra som han som krympte barnen, fast jag krymper Odlaiter istället. Jag ska nämligen ha på mig en jacka med mååånga och stoora fickor där ni skulle kunna få plats
Pirum! Efter vad jag sett så finns det en del ströbiljetter kvar att köpa, men det var kanske inte det som var ditt problem.
Fenja! Vad kul med en brorsdotter som åker! Jag blir nästan lite avis. Tänk att få följa nån på så nära håll

. Det är kanske nån jag borde ha koll på inför framtiden? Och jättetack för att du frågade om boendet, men det är ordnat sedan lång tid tillbaka. Och tur är väl det! För så vackert som du bor så hade jag kanske aldrig kommit hem igen
Malin! Jo tack, jag ska vara så still som det överhuvud taget går att vara den här veckan. Jag har redan hunnit med att vara mer än lovligt klumpig genom att lägga högerhanden på en het spisplatta

.........Hur korkad får man vara på en skala? ( så nu sitter jag här och skriver med en hand

)
titti! Det är ju i alla fall några veckor mellan GBG och Mässan, så jag ska nog hinna pusta ut tror jag. Akta dig för att be om för mycket du! Om jag väl börjar berätta så kanske ni aldrig får tyst på mig igen
Netha! Det där med knapparna och zoomfaktor hade jag inte tänkt på

, men på ska de ändå. För liite kul är det ju om nån/några som känner mig får syn på mig. Och jag skaaa försöka ta mod till mig och vinka, men jag vet hur lätt det är att vara stor i orden, men liten på jorden, så därför vågar jag inte lova.
Alba! Jaa du, jag tyckte också att det var så långt till nedsläpp när jag köpte biljetterna, men vart det här året tog vägen, det vet inte jag

. Fort gick det i alla fall.
Anders! Vilken tur att jag är optimist och slipper gå omkring och vara rädd för det värsta
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!