CITAT (Markus_H @ 13-03-2008, 11:53)

Om man har en mindre rörelse så räcker det väl att ta upp inkomsten i sin egen deklaration?
Du har säkert rätt, men jag tycker det är mycket här som vittnats om att det är något som inte står riktigt rätt till med det stället.
Jag har varit inne på hemsidan och kollat och det känns inte alls seriöst att handla där, ens om man struntar i andras utsagor. En gränslöst illa gjord quickcart shop...
Läste under "Innegrejor" (??!! Är det en 15-åring som gjort sidan?) om HB-101:
"Japanska vetenskapsmän använder japansk cedrar, tall, cupresser och plataner för att kunna tillverka HB-101."
... Japanska vetenskapsmän...?
Det låter som något man skulle presentera i de där postordertidningarna som kommer hem på posten ibland, med mirakeltrasor och allehanda pryttlar.
PC- spelet "The Sims2" har bättre reklamtexter i prylkatalogen...
Och om man sedan går till folks berättelser här så tycker jag att det är mycket allvarligt att de inte vet vad de får och att företaget inte vet vad de skickat och dessutom så uppenbart skiter i det. Detta tillvägagångssättet drabbar även seriösa företag, men i sista änden får vi väl hoppas att de gynnas av det, då folk väljer att handla hos dem istället.