Nu vet jag ju att frågan redan är avgjord men tänkte i ärlighetens namn passa på att "kräka" av mig över vårt skrälle till Nilfisk vi har!!! Köpte den för att den rekomenderades av Råd och Rön och det misstaget ska jag aldrig göra om! Den är enormt högljudd, det är fel på "pås-nivå-mätaren" så skrället tjuuuuter hela tiden man dammsuger. Slangen rullar inte runt som den ska utan viker sig så nu har vi fått teipa för att kunna dammsuga. Munstycket har tappat sin passform och trillar av stup i kvarten... Och det ska tilläggas att den är dryga 2 år. Hade det itne varit för att tvättmaskinen gick sönder så lovar jag att jag hade sparkat ner skrället för trappan bara för att få lov att köpa en ny *muttrar*
Tack för att jag fick gnälla av mig... nu känns det bättre (tills imorgon då jag måste dra fram skrället igen, det är ju nackdelen med djurpäls i massvis...)
jag kan inte göra annat än att skratta, jag blir lika arg varje gång jag tar fram skrället (jepp vi har döpt den till skrället) men jag vet att det inte är lönt att bli arg så jag skrattar till sist. Och det är ju faktiskt rätt trevligt att gå och skratta undertiden man dammsuger.