Hej! Jag har Beställt MÄNGDER med både Frö och Plantor från Vägg i Vägg! Handlar Mycket på Tradera och har SAMMA alias där! Jag blir så Hiskligt Förbannad på er som ni Skriver! Detta är Förtal i Högsta klass!
ALLA mina Fröer och Växter har varit Toppen Bra! Jätte Fina. Visst kan det ta en Vecka innan dessa kommer, men Vadå? Hon har Många Beställningar, och då kan det ta lite tid! Har du Någongång Beställt Växter på Nätet, från Annan Firma, så kan det ta Flera MÅNADER!
Jag har Nyligen vunnit en Auktion, och Fått reda på Att hon fått Dödsbud, från en Mycket nära, så att det nu kan vara lite Jobbigt! Ni borde Skämmas! Om ni ringt, så hade ni fått veta. Kolla hennes Info, så BER hon er Ringa, i stället för att Maila! Detta p.ga tidsbrist! Att hon säljer under olika Alias är en LÖGN! Innan Sålde hon som Privat Person på Tradera, och Hette då IrinaK. Firman hade hon samtidigt! Därefter Bytte hon Alias till sitt Firmanamn. Vilket Inte är något Konstigt!
Som ni vet har hon Många Exotiska fröer, och dessa kan vara lite Knepiga! Ett Gott råd är att Köpa Såråd, som en annan Säljare haft ute. Där står med Temp, Kyla, Mörker groende mm. på de flästa växter! Ett Toppen Bra Häfte! Alla Fröer kräver Olika Förutsättningar!
Ska berätta att jag INTE känner Irina Privat! Jag har BARA handlat Mängder av Henne, och Är Mycket Nöjd med Allt! Hon har Inte haft 1 Årig Pluggplanta ute, för det är en Annan Traderare, som inte hade Kunskap. Denna har också Firma. MIZZERY eller likn. heter hon.
Ta reda på Lite Mera Innan ni Kastar Skit, på detta sätt! Just nu har Hon Sorg, men Kämpar för att Hinna med! Ring henne, så tror jag att hon svarar på era frågor! Det har Jag gjort, och det Funkar Alltid!!!! Blir så Ledsen när jag ser vad Ni Skrivit! Poängterar Ännu en Gång, att jag Inte Känner Irina (väggivägg) Privat, men har Handlat Mängder av henne, under 3 år nu. Jag Återkommer Alltid! Finns INGEN ursäkt för det ni Skrivit! Jag känner igen några namn här, och har Även handlat endel, av dessa gär! Inga Klagomål, där Heller! Jag är Bara En Vanlig Trädgårds "Idiot" som Handlar Mängder med Växter! Mvh. Carola "C o a"
|