Hallå i cybern! Jag är häruppe just nu och tar mej ett varv. Så högt har jag aldrig flygit förut och jäsingens vilken utsikt här är!! Om ni visste hur mycket bloggare det finns nu! Kanske dax att ringa Anticimex snart...hmm...
Jag kom ju så sent igår eftersom ungj*vlärna prickade mej med en sjuhelsickesraket. Det tog sej i stråna längst bak på kvasten.... och katten blev vist naken. Tvi vale vad han stinker!!
Nu skulle jag bara kolla om det möjligtvis fanns några häxkärringar vakna och uppkopplade just nu. I så fall kan ni komma bort till stora kärleksbrygdsgrytan för vi är några stycken som börjat om så smått......och det finns en hel del spam kvar också. Vi är mitt uppe i en intressant diskussion om det finns någon motsvarighet av vår fest för karlar. De enda vi kan komma på är älgjakten, men där har ju kvinnsen börjat invadera nu för tiden så vad tror ni om hulliganfesterna under fotbollsmatcherna??
Åsså tänkte vi förresten att brygden kunde komma väl till pass nu när snart festen för det "täcka könet" är slut och vi snart måste åka hem till "otäckingarna"...