Lite uppdatering kommer här. Under jullovet tog vi alltså bort nattamningen medan maken var ledig och kunde ta hand om honom, sen dess har jag inte sovit i samma säng som Lilleman (utom när vi var ensamma här under sportlovet, då var det ju tvunget eftersom han sover i dubbelsängen)
Han fick fortsätta att snutta på morgonen och lite då och då eftersom han gillar det så mycket, men sen började han ta sig mer och mer friheter.

När vi var ensamma här flera dagar så blev han totalt tuttfixerad och nu håller han bara på och gräver i min tröja hela tiden.
Så nu när det är påsklov och maken är pappaledig för storasyster så tar vi tag i att avvänja honom helt. Han har varit ledsen men det har ändå gått bra. Jag tror han har förstått vad vi pratat om och vet att det ska vara slut på snuttandet, för han har tittat mig i ögonen några gånger och sagt "dä?" och pekat på tröjan. Annars sliter han bara upp den. Men jag har sagt nej och det har han accepterat.
Sen blev det lite silikonvarning här på kvällen så jag var tvungen att mjölka mig lite...muuuuu!