Medlem
Antal inlägg: 60
Medlem nr: 14 616
Jag har förhandlat lite med Classicum och är väldigt besviken på deras bemötande. Lite dumsnåla är dom nästan. Men men det är inte det vi ska prata om nu.
Det är så att jag väljer mellan två nästan likvärdiga växthus (Willab eller Classicum). Priset skiljer sig ca 3000:- (willab är den billiga) Jag får en invändig hylla som är lite djupare och jag får säkerhetsglas från willab. Av Classicum får jag istället en takstol och enligt dom en något kraftigare taknock.
Detta är mer eller mindre dom stora skillnaderna. Så är det värt att välja Classicum och inte få säkerhetsglas men däremot en takstol? Jag har läst bloggar men väldigt nöjda ägare av båda dessa växthus. Jag bor i västerås och kan väll inte påstå att jag bor på ett ställe som är utsatt när det gäller väder och blåst. Men jag skulle vilja veta från er nu, vilket tycker ni jag ska satsa på?
Kom gärna med för och mot argument. Jag behöver dom otroligt mycket. Jag är väldigt splittrad och velar fram och tillbaka!
Medlem
Antal inlägg: 165
Medlem nr: 13 472
Jag skulle nog helst vilja välja classicum, de har väldigt snygga växthus och ser väldigt bra ut.. skall ner och kolla lite vad det skiljer o så, men jag tycker det verkar som 50/50 mellan de som har willab o de som classicum.