alltså det där med nicotinell.. det innehåller ju nikotin vilket innebär att man byter ut cigg mot tuggummi och fortfarande är beroende så det skippar jag.. köper vanliga stimorol istället..
anledningen till att jag kommer feströka på kryssningen är för att jag äter zyban och kommer dricka alkohol och blandar man de två är risken tydligen otroligt stor att man blir aggressiv.. jag har ganska mycket tendenser åt det hållet i normala fall så för att ingen ska råka illa ut vill jag börja mjukt

målet är ju att så snart som möjligt kunna gå på fest utan att röka utan att vilja slå ner vem som helst och sno dennes halvrökta cigg...
när jag klarar det kommer jag inte feströka heller

jag beundrar er som lyckats sluta tvärt utan hjälpmedel och önskar att jag oxå hade sån viljestyrka...
för övrigt så har min farmor gått bort i cancer efter att ha rökt i många år och jag satt med vid hennes sjukbädd när hon dog.
hon var sjuk i cancer i ungefär 10 år och blev knappa 65 år gammal..
men jag fortsatte röka ändå... så mycket tycker jag om mina ciggisar av nån konstig anledning.... jag och Prince har haft ett väldigt kärleksfullt förhållande i 11 år nu ungefär...
härligt Bettis! hoppas du snart slipper tänka på dom för att inte vara röksugen