Stackars lilla Engla:((( och stackars hennes föräldrar och alla som håller henne här!:(((
Visst får även jag hemska primitiva känslor gentemot gärningsmannen,men så tar kärleken till mina medmänniskor över;även för dessa som begår dessa hemska brott! Att en människa gör något så fruktansvärt måste vara att h*n är sinnesjuk och inte helt fattar vidden av sina fruktansvärda handlingar!
Jag skulle inte vilja vara med om att döma en sådan människa till döden! De måste hållas borta från samhället och samtidigt måste de få hjälp för sin destruktivitet!
Vad vet vi om människor;vad som finns bakom deras handlingar som gör att de blir så oerhört grymma och farliga!?!
I vårat samhälle;i hela världens finns det mängder av olyckliga misshandlade;(psykiskt och kroppsligt) barn och många av dessa stackare växer till våldsamma vuxna:(((;inom dem ropar ett litet barn på hjälp och det tyvärr genom våldsamma hemska handlingar:(((
De "skötsamma" och "duktiga"medmänniskorna vill inte lägga sig i när ett barn lider,men är redå att hata och döma när sedan ett sådant"vuxet" person gör onda handlingar och vart tror ni att detta leder ju:till MERA HAT,MERA RÄDSLA mellan människor och människorna stänger in sig bakom sina dörrar och vill inte SE vad som händer utanför, bara man själv och de sina klarar sig!!!

((
Dödstraff hjälper inte det minsta;endast tillfredställe människornas hämnlystnad!
Som Jesus sa;gör mot din nästa som du vill att de gör mot dig!