FY!! Vilken dag jag haft!
I morse när jag skulle ta bussen till jobbet körde bussen bara förbi mig!! Håglös sätter jag mig på cykeln för att cykla tillbaka hem igen, varpå väskan fastnar i framhjulet och jag voltar över cykeln. Det gick väl bra, fick världens lårkaka på benet och skrapade upp hela handen vilket för tillfället är jätteinfekterat
Till slut, två timmar senare kom jag iväg till jobbet. Kopieringsmaskinen trasig. Problem med att få igång nätet. Höll på att missa bussen när jag ska åka hem, fick springa ifatt den. Äntligen hemma inser jag att min lårkaka sitter i hundarnas exakta svanshöjd: AJ x 100.
När jag väl kommer tillbaka efter hundpromenaden och börjar med maten hör jag att katten låter konstigt. Jag hittar henne i ett hörn med en ekorre i munnen. Levande. Jag var visserligen glad att den inte var död - älskar ekorrar - men det ställde till det lite extra för mig. Stängde in alla hundar och katter i sovrummet för att i lugn och ro få ta hand om den lilla korren. Det gick bra till sist.

Katterna har utegångsförbud.
Dagen slutar med ett härligt telefonsamtal där jag fått veta att en nära släkting avlidit.
Det ska bli spännande att se hur kvällen blir... hoppas jag kommer ur den här dagen levande.