CITAT (Inga från Närke @ 01-05-2008, 20:51)

Annars skicka med pengar så hon kan ta en taxi om nu mannen drar hem så mycket pengar.

Vet inte om jag tycker att Fenja:s svar var så klokt inte enligt mina funderingar iaf. Men att skicka med taxipengar är väl himla bra, jag har en gubbe som är egen och har ett annat jobb, men ställer ALLTID upp om man ber och oftast så erbjuder han sig själv att hjälpa till. Har också en vännina vars man och även hon själv hämtar sin 20 åriga son på kvällarna allt för att han ska komma hem helskinnad. Om min gubbe hade gått i morgonrock och legat på soffan en hel dag hade jag nog gått upp i atomer (han skulle aldrig göra det) jag går hemma och är sjukskriven och han jobbar utav bara den, men visst ställer han upp här hemma ändå. Hänga ut någon tycker inte jag att evni gör, vi vet ju inte vem hon är eller hennes man, hon är bara frustrerad, arg, ledsen mm och ville veta om hon tänkte fel eller om han hade rätt i att sova, gå i morgonrock, röka och inte göra något för han jobbar så mycket, jag tycker att det var bra att hon skrev av sig.