Så sant, Aqvakul! Och det gäller för en hel del annat som hälls ut i trädgårdarna också. Det är mycket bra med er som lägger in bilder här!
Jag fick svar från en produktansvarig men han kunde inte svara på frågorna utan skickade mailet vidare.
Cilla Lundström 2008-05-29 01:01 Subject Söker er biologiska förklaring
Hej, Jag söker någon på ert företag som kan förklara den allt vanligare förekomsten på vedartade växter av fenomenet som syns på bilderna. De förekommer endast där era gräsmattepreparat använts. - Hur förklarar ni att påverkan på vedartade växter av era gräsmattepreparat? - Hur ser nedbrytningsprocessen ut av Stroller Kombi? Vänliga hälsningar Cilla Lundström Chefredaktör Trädbladet (branschtidning för yrkesfolk med träd i jobbet; arkitekter, planerare, parkchefer, arborister, forskare m fl) ------------- Skickat: den 29 maj 2008 13:07 Till: Cilla Lundström Ämne: Re: Söker er biologiska förklaring
Hej Cilla Jag skickar ditt mail vidare till vår tekniske chef för kommentar. För information så står det på säcken till Stroller Kombi "Var försiktig nära blommor, buskar och träd".
Klaus, vil du give Cilla en kommentar til hindes spörgsmål.
Med vänlig hälsning / Best regards
------------------------------------------
--------------------
|