Det var länge sedan jag var inne här på odla och jag förstår efter att ha läst denna tråd varför det varit ett tag sedan
Jösses, att inte kunna dra ett skämt utan att det börjas divideras på djupet om denna fråga.
Det enda jag inte kan skratta åt är att Kat använder ordet "fitta" till en flickebarn
Instämmer till fullo , vilket jag i en annan tråd för länge sedan själv sagt, att forskning och tro är samma sak.
Man utgår från en tes för att starta en forskning vilket gör att den blir objektiv.
Instämmer att dagispersonal behandlar pojkar och flickor på olika sätt. Detta står för hela samhället. MEN kanske det är så att vi behandlar dem olika för att de är olika.
Själv tyckte jag mycket synd om min son som ständigt fick sitta med dessa förbannade pärlplattor för att dagisfröknarna inte ville ha öppet till "träslöjdsrummet". De tyckte inte det var roligt själva
Min son har inte blivit en konstnär på pärlkonst

JOOOOO, jag hade köpt docka och hade mitt dockhus uppställt fint men inte fasiken ville han sitta där....................han ville precis som jag när jag var liten leka med lego.jösses, jag kanske är en karl
Tillägas bör att jag blonderat mig

så det kan förekomma stavfel pga den sociala påverkningen som skett sedan dess...........