Då tar vi en vända till. Nej, jag gillar inte homosvängen och särskilt inte den epedemiartade utbredningen. Ursäkten att det är medfött kan vi slopa nu, det gäller bara för en bråkdel. Hur skulle man annars förklara att frekvensen är mycket större i samhällen där det är accepterat än i andra där det inte accepteras. Förklaringen med förtryck av homos räcker inte. Men för mig kvittar det, var och en får göra som han eller hon vill, fast om en bög skulle stöta på mig inser han snart att det var ett gruvligt misstag. Kommer att tänka på Peter Tjajkovskijs Nötknäpparsviten.
Det är bara det att när man börjar blanda in barn som jag börjar reagera. Det är precis som om varje kvinna har rätt att föda ett barn utan att man börjar prata om barnets rättigheter. Det borde vara en grundlagsskyddad rättighet att varje barn skall ha rätt att veta sina föräldrar och det finns bara två föräldrar, en pappa och en mamma. Ur biologisk synpunkt, sen går jag inte in på alla andra mer eller mindre krystade konstellationer.
I artikeln står det att dom är gifta men det måste vara i något annat land för än går det väl inte i Sverige? Åtminstone inte för 10 år sen. Förmodligen har väl inseminationen också skett i något annat land för det var väl ganska nyss det blev tillåtet här, mindre än 9 månader iaf tror jag. I såna fall brukar inte fadern vara känd, därav min kommentar. Beträffande Victorias förälderskap är hon enligt min mening inte mer förälder än om dom beställt barnet via postorder. Det kan gå bra men det kan också gå åt skogen, dock anser jag att ett uppväxande barn behöver både en manlig och en kvinnlig vårdnadshavare och förebild.
Till sist en reflektion över vissas kommentarer över min kommentar. Det är oftast samma personer som lägger näsan i blöt. I Sverige har vi yttrandefrihet vilket innebär att jag har rätt att uttrycka min åsikt så länge som forumägarna accepterar detta. Passar inte mina åsikter så skit i det, sköt era egna affärer. Om jag inte gillar pluttinuttigheterna och lyckönskningarna så skriver jag det och inga beska kommentarer kan få mig att upphöra. Det blir bara värre ju mer ni försöker pådyvla mig er uppfattning.
God middag.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Straight for ever. Cogito, ergo sum.
|