Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Förslag på växt i 60-årspresent?
          LindaA
          Inlägg 01-04-2004, 09:27
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 200
          Medlem nr: 2 283

Skulle vilja ha förslag på vad för växt man kan ge till en herre i 60-årspresent idag? Pris runt 500 kronor.
          Gärna något speciellt, men bör inte vara helt omöjlig att klara för en amatör. tongue.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          lolo
          Inlägg 01-04-2004, 09:41
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 130
          Medlem nr: 382

Hej! Min mor fyllde också 60 år nyligen och hon fick också ett presentkort hos en handelsträdgård av min bror. Tyckte det var en kanonidé! Men om man absolut hellre vill köpa en fin krukväxt, så föreslår jag ett besök hos en handelsträdgård eller blomsteraffär som ofta har större exemplar av lättskötta växter. En amazonlilja eller mönjelilja (clivia) kanske vore nåt? Lättskötta båda två och blommar troget år från år. Även en High Chaparall av större storlek är ju speciell, även den lättskött. Såg förresten en person på nätet som ville bli av med sin stora High Chaparall pga platsbrist..... Det finns ju många fler alternativ också, men nu fick du några förslag i alla fall. En stor garderobsblomma är inte heller fel! De kan du köpa överallt.mvh Ann-Louise smile.gif

--------------------
          Ann-Louise zon 5

"Fyll inte livet med år utan åren med liv"

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-09-2025, 15:42

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon