Så här skrev jag till adm. idag på morgonen, och jag vet att de/någon har läst mitt mail eftersom jag fått det bekräftat via e-post:
Hej på er! Jag undrar om ni har sett på forumet att det är många som allt för ofta har problem med att Odla inte fungerar som det ska? Det är segt som sirap ibland och ibland går det varken att svara i trådar eller PM! Det största problemet för de flesta, och även för mig, verkar vara att det ENDAST är på Odla problemet uppstår. Vare sig ni vet varför det är problem eller inte, kan ni väl skriva nåt i "Support" om det så att vi vet att ni är uppmärksamma på problemet. Tack på förhand och för ett annars underbart forum. Ha en skön sommar/Gillan
Så nu är det bara att hoppas på att någon av dem säger nåt här. För mig räcker det att veta att de är uppmärksamma och att de förhoppningsvis försöker göra något åt det.
Sen håller jag med Betty om att det finns en massa andra trevliga saker att göra än att hänga här, men samtidigt så innehåller Odla så mycket info som jag har användning av. Att då inte ens kunna bläddra bland sidorna är ganska frustrerande
Annars har jag nog blivit ganska "av-Odlaitiserad"
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!