CITAT (Ingemar @ 07-07-2008, 10:22)

Vi har sedan i går eftermiddag varit utsatta för en överbelastningsattack vilket gjort att forumet i princip inte fungerat överhuvudtaget. Även de tidigare problem som vissa har haft kanske kan bero på mindre överbelastningsattacker eftersom vi inte kunnat hitta några tekniska problem eller andra orsaker vid dessa tillfällen.
Ursäkta men nu tycker jag att du pratar lite strunt.

Joo jag vågar säga det, dels för att du enligt Gillan är gullig och dels för att jag är äld...

du är yngre än jag!
"Vissa" är nog ganska många, och konstigt nog är det inte samma hela tiden. Och segheten är inte "tillfällen", även om det inte är precis hela tiden.
Kollade Rudas Siraps-tråd och den skapade han den 16 april! Det är ju snart 3 månader sen. Det kan ju knappast räknas som "attacker" när det är så här varje dag!
Och när forumet inte var segt var det ju mer aktivitet som borde dragit ner på hastigheten, istället för nu när någon knappast kan läsa eller skriva här längre.
Neej, det finns nog en annan förklaring. Antingen får vi veta vad, och förhoppningsvis går det att åtgärda, eller så kommer forumet att vara så här tills det självdör.